En snabbis!

Ett litet snabbinlägg innan vi drar ner till mamma och pappa för att se på första avsnittet av slutaudition:)
Kvällen har bestått av lite arbete ute. Vi började att stapla in veden i "vebon" så att man har det gjort innan snön kommer (där var det gott om spindlar kan jag lova. Fy BUBBLAN!), och sen så har jag krattat ihop lite löv coh kottar.

Jag är ledig från jobbet nu i två dagar. Ska läggas in i Umeå imorgon och få min vad opererad. Jag har en kärlmissbildning (kärlnystan) i benet som gör så fruktansvärt ont. Har varit på en massa undersökningar och provtagningar men nu äntligen kanske jag får slippa allt det onda snart. Dock gruvar jag mig fruktansvärt för narkosen. Men det ska nog gå bra, jag har ju Jonah med mig :) Får se om jag jobbar på fredag, det beror på hur ont jag har och hur jag mår.

Så, nu har jag matat in lite onödigt vetande i era hjärnor :)


Erika på inspelning hos Mogge i Umeå



Kolla gärna in Erikas Idol-blogg på vk.
Där kan ni läsa om hennes idol-resa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra på operationen:)

2008-09-23 @ 20:47:30
Postat av: Anna Westman

Hoppas att det går bra i morgon...

ska tänka lite extra på dig...kram Anna

2008-09-23 @ 22:13:04
Postat av: Emma

Hoppas operationen går bra. Tänker på dig :) Puss puss min fina vän! <3

Postat av: erika

Puss jag älskar dig!

2008-09-24 @ 09:32:02
URL: http://erikaselin.blogg.se/
Postat av: Doris Eriksson

Hej!

Håller tummarna att allt ska gå bra! Så det var därför Jonah måste iväg tidigare idag:-)?

Varit kul att gå på samma kurs han och jag! Han verkar vara en klippare på räkning!! Vi "gammtanter" hann då aldrig med!!

Kram

2008-09-24 @ 18:45:46
URL: http://doriseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback