Erika trea i riksfinal

Grattis älskling!!
I´m proud of you!
Artikel ur VK idag:


"Erika Selin trea i Popkorn

17-åriga Erika Selin från Dorotea sjöng hem en tredje placering i
Riksfinalen i artisttävlingen Popkorn 2008 i Skövde i lördags.
- Jag tog mig till finalen och blev en av de tre bästa! Det är sjukt, skriver Erika på sin blogg.


Inför mellan 3 000 och 4 000 personer i publiken sjöng Erika Selin Céline Dions låt My heart will go on.
Hon var nummer sju att sjunga av de nio finalisterna. Tre av dem gick vidare till final, och Erika valdes ut som en av dem.

"Värdig vinnare"
Erika Selin slutade på en tredje plats. På andra plats kom Andreas Wijk, och vinnare blev Roshanak Hosseine.
- Hon var en sån värdig vinnare, helt underbar, skriver Erika på sin blogg.
Att det inte blev Erika själv som tog hem vinsten, är inget som grämer henne:
- Jag är supernöjd med tredjeplatsen, och kan knappt fatta det själv att jag tog mig så långt."

ANNA LUNDSTRÖM

2008-09-01

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja, den var dessutom en "lyxigare" modell än den enkla som apoteket har så det var ju ett riktigt fynd:)



Jag går bara och räknar ner tiden nu...städningen är väl mest bara för att försöka få tiden att gå, annars skulle jag bli galen:)

Postat av: Emma

Vilken stjärna hon är Erika! Så galet bra så det är inte sant :) Inte nog med att hon sjunger som en gudinna, hon är snygg också ;)



Ja, dagen idag hade gått jättebra. Hon hade ätit som en häst & somnat i vagnen sedan. Inte en tår hade hon fällt & hon hade anpassat sig jättebra. Mindre roligt var det nu när jag hämtade henne - Hon skulle INTE hem! Hon blev lös som en ål & la sig raklång på marken & sa "nejnejnejnej".



Japps, du måste komma hit så kan vi ha en foto-session. Blir grymt bra bilder + att man kan photoshoppa dem en del. Har ju stativ också så det blir i princip inget brus på bildera alls som det blir varje gång med min digitalkamera. Skulle vara snyggt att ta med korta skärpedjup ute i skogen, med rätt ljus är dem bilderna oslagbara :) ´



Puss puss!

2008-09-01 @ 14:13:24
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ja, blir det en tjej så blir det troligtvis Elma Arwen Lucia Nordlander, med Arwen som tilltalsnamn. Men då får man förstås vara beredd på att barnet kanske inte ens passar i namnet man bestämt, men det är det vi tänkt iaf:) Pojknamn är mycket värre, skitsvårt ju. Man har världens idéer innan man blir gravid och i början av graviditeten, men desto närmare man kommer desto mer osäker blir man. Man inser ju liksom att barnet faktiskt ska ha namnet hela livet:/ Ja, nånting blir det väl till slut:)

2008-09-01 @ 14:30:15
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Låter toppen :-)

Jag hör av mig till dig, så du får höra hur det egentligen går till!

hoppas allt är fint!

2008-09-01 @ 14:33:04
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback