Tryggare kan ingen vara...

Ja, idag har vi varit gudaktiga när Leo döptes. Jag och Bettan läste var sin dikt ur bibeln oxå. Det var ett himla fint dop. Snacka om att Leo stal hela showen med sitt otroliga leende :) Har var verkligen jätteglad under hela dopet.
Tony och Bettan kom med barnen kl 9 i morse så jag och Jonah var uppe med tuppen. Sen var det full rulle tills det var dax att kila till kyrkan strax efter tolv. Jag älskar att ha en massa barn omkring mig :) Det blir så himla tyst när de åker, nästan för lugnt :P Efter dopet var det fika hemma hos Tony och Bettan i Svanabyn så jag har proppat i mig en massa gott idag. Barn och en massa gofika, det kan inte bli en bättre kombination :)

Mamma ringde förut och bjöd oss på mat oxå så snart ska vi väl kila ner dit. Det var skönt för jag hade faktiskt inte planerat för någon speciell mat idag. Hade tänkt att äta resten från igår. Nu får det bli till matdosor istället:)

Lite bilder från dagen.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du märkte blev det ju inget dopfika för oss:p vi var dit ikväll istället när vi varit på middag hos svärföräldrarna:)



Du får mer än gärna hälsa på nån dag, säg bara till innan så vi är hemma:)

2008-09-28 @ 21:42:48
Postat av: Nadja

Det var förstås jag som skrev det ovanför:P

Postat av: Emma

Jaa du får låna dem hur mkt som helst. Jag minns faktiskt inte vars jag köpte dem men på någon liten skobutik iaf :) Du passade ju skiiitbra i dem!! Puss puss!

2008-09-30 @ 09:55:22
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Alina

åå va glada bilder!! :) kul att se:D

2008-09-30 @ 09:59:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha, vuxit ur storlek 50? Skämtar du eller?:P Han har inte ens vuxit i den storleken än. På bredden passar 44 perfekt, men då börjar de kläderna bli en aning för korta eftersom herrn växer som en tok på längden!! Men 50 kan han ha ett bra tag till, det är sådär lagomt stort på både längden och bredden så det finns lite att växa i:)



Jag saknar magen så vansinnigt faktiskt. Jag grinade några dagar efter förlossningen och bad Freddan göra mig på smällen igen så jag slipper vara så platt...men han var inte så förtjust i den idén:P

2008-09-30 @ 13:48:36
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/
Postat av: Alina

tack så mycket!! :) detsamma!

2008-09-30 @ 15:25:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Vilka fina bilder! Men dom växer jhu på tok för fort dom små liven..

2008-09-30 @ 17:37:40
Postat av: sara

Re Sandra: Ja, det är sjukt va snabbt dom växer. Man hinner inte med. Tänk så gammal vi börjar bli :P

2008-09-30 @ 19:30:09
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback