Fit for fight!!

Igår betade jag av 45 min i simhallen och ikväll har jag hunnit med en timmes gympa. På torsdag blir det aerobic. Skulle ha klämt in 30 min löpband nån dag oxå. Söndag kanske?! Fast då är jag så jävla lat :P Känner av min vad rätt så mycket nu oxå efter operationen så jag tar det ganska lugnt. Man ska lyssna på kroppen sägs det. Men jag kan ju inte bara sitta stilla här och jäsa, det går ju inte. Jag ska ju vara "fit for fight" inför bech 2009. Cypern väntar ju i Maj och då ska jag vara redo :) Fick ju nästan en chock när jag hörde hur mycket Anna tränar och jag ska då fasen inte va sämre än henne :P Ser ni en snygg, vältränad pudding på Cypern i maj så är det troligen jag....NOT!!  Näe, nu är det allvar! Jag ska bli ett tränings freak, hur det nu ska gå till :) 


Från det ena till det andra......

............så är min älskling bäst!!
På fredag har vi tillbringar 4 år tillsammans,
men det känns som att jag levt med dig i hela mitt liv.
Om inte annat så tänker jag leva med dig i RESTEN av mitt liv.
I LOVE YOU!


Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Skit va tiden går fort!! Tyck nyss han va den där hemliga "godis" på din telefon =P

2008-10-08 @ 15:37:10
Postat av: sara

Hahaha!!! ja just ja, det hade jag glömt..haha :)Det var tider det... Nu är det bara barn och kombi som saknas :P



Vilket minne du har Sandra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback