En liten uppdatering

Nu är deklarationerna godkända och inskickade. På + hamnade vi även denna gång så det tackar vi för :)Det har verkligen varit pissväder idag så vi känner inte för att göra någonting alls just nu. Hade önskat att "Män som hatar kvinnor" kommit ut på OK för nu har jag läst ut boken och är redo för filmen. Av boken att döma så måste filmen bara vara hur bra som helst.

För att uppdatera min graviditet lite så kan jag meddela att mitt illamående har gett med sig rejält. Numera behöver jag bara spy direkt när jag klivit upp på morgonen och det tack vare någon äcklig lukt som jag känner här i huset (antagligen från när vi fogade klinkersen i hallen). Jag hoppas innerligt att den lukten snart drar bort för jag kan verkligen inte med den. Jag känner den jämt och går omkring här hemma med kväljningar dagligen. Det är inte roligt vill jag lova. Jag kan även meddela att det endast är jag som känner denna vidriga lukt, ingen annan :) Annars trivs jag alldeles utmärkt med att vara gravid, det är en underbar känsla som inte går att beskriva. På onsdag ska vi till barnmorskan igen och den 26 Maj bär det av till Lycksele på ultraljud, det ser jag verkligen framemot.






Gud som jag längtar till vårt underbara Fig Tree Bay,
nästa fredag är vi äntligen där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer verkligen inte bli besviken över filmen...det är den bästa som har gjorts!!

2009-04-27 @ 20:35:23
Postat av: petra

jag längtar ihjäl mig!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback