Vårväder och växande mage

Dagarna rullar på som vanligt och det är så himla skönt nu när vårvädret ger sig till känna om dagarna. Fåglarna kvittrar så fint och solen värmer. Det är underbart! Men jag längtar ändå till lite varmare breddgrader och det börjar dra ihop sig nu. Den 8:e Maj åker vi och det ska bli så härligt. Dock inte lika kul att vara utan "pappa" Jonah i en hel vecka, men det ska nog gå bra. Måste börja leta rätt på lite sommarkläder oxå. Klänningarna borde jag kunna ha, men shortsen och kjolarna är bara att glömma. Prövade ett par shorts förra veckan och det gick inte alls. Måste införskaffa några nya sommarkläder innan vi åker. Nya kläder över huvut tagen skulle behövas snart eftersom att jag går med hårsnoddar i alla mina jeans, när knappen inte går att knäppa. Jonah kallar mig för tjockis :)

Kommentarer
Postat av: Kia

skratt Vad mysigt med växande mage! :) Hoppas att du får det underbart i värmen! (och att du slipper må illa)

Kram kram

Postat av: stina

jag vill ju ha ständiga uppdateringar av en bebismage! ;)

2009-04-22 @ 18:27:41
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

va mysigt med en bebismage! =) det är så gulligt! =)

2009-04-22 @ 19:49:00
Postat av: Anna

Känner igen det där med hårsnoddar i byxorna. :) Nä, lite ordentliga mammakläder måste man unna sig!

2009-04-22 @ 21:44:17
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Caroline

Grattis Sara och Jonah till bebismagen!!! :-)

Jag blir nästan lite arg på mig själv... Hade tänkt vänta tills jag får träffa dig öga mot öga innan jag skulle grattulera dig/er! Har varit på väg mot Rossön några gånger nu, men än har jag inte kommit så lång... :-P

Nu vill jag, säker många fler, börja se lite magbilder... hihi, är ju så spännande!

Sköt om dig och hälsa Jonah och familjen oxå!

Kram Kram /Caroline

2009-04-23 @ 11:13:55
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Therese - Lurans blogg

Åhh du det finns inget vackrare än en gravidmage - njuuuut!!! Kram kram

2009-04-24 @ 10:59:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni åker väl till Cypern om typ två veckor? Jag ska fara till Östersund imorgon & då får hänka om du vill, blir bara en snabbis fram o tillbaka. Far nog hem från Ö-sund senast vid 13-14 tiden. :)



Ja nu har du minsann fått en liten kula, ska bli spännande att snart få se en UL bild :) Puss!

2009-04-24 @ 12:17:58
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh så mysigt det låter!

Fast jag saknar inte min mage direkt, tyckte jag blev alldeles för stor!

Men det är himla vackert med bebismagar!

Önskar er en trevlig helg!

Kram

2009-04-24 @ 12:22:24
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det blir i så fall bara jag som åker. Ska dubbelkolla med Andrea men troligtvis bara jag en sväng.



Kolla med Jonah du & hör bara av dig om du hänkar. Jonah får ju givetvis följa om han vill också. :) Men hör av dig. Puss puss.

2009-04-24 @ 12:31:47
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Emma

Andrea ville hänka trots att hon inte fått löningen men vi sa vid 08.00. Bättre att fara tidigt & komma hem tidigt =)



Vad tror du om det?



Ska bara köpa lite småsaker jag också, tur det är fint väglag nu & att Ösund ändå är nära :)



puss!

2009-04-24 @ 16:11:45
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Emma

Yes jag kommer förbi :)



Tror du man kan hålla sig borta från bebiskläderna imorgon? Knappast, jag kommer att se alla söta små dockkläder som jag ska köpa till "apan i magen" som Nova sa. Haha. Sedan sa hon att det var en "katt i magen". Knäppisen ;)

2009-04-24 @ 17:13:31
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med dig och att du har slutat må illa...ville bara tacka så mycket för tårtan jag fick när jag fyllde år, den smakade SMASK !!

kram Anna

2009-04-26 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback