BM besök

Igår var vi på koll hos barnmorskan igen och det är alltid lika mysigt. Bebisens hjärtljud låg på ca 144 slag/min den här gången och allt lät jättefint. Jag har haft jättebra värden genom hela graviditeten hittills så jag hoppas att det får fortsätta så de sista veckorna oxå.  Nu blir det tätare besök, varannan vecka istället för var tredje. I början på september skulle vi bli kallade till profylaxkurs, förlossningsinfo och dyligt så det ser jag framemot oxå.

Bilder från igår i vecka 31 (30+0)


Kommentarer
Postat av: idamari

Vilken superfin mage du har. Och det är ju toppen såklart att allt låter bra.

Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack, tack! Som jag längtar efter bebismage igen, och känslan av att ha ett liv där inne... Trots illamående svävar man på moln - man vet ju att det i slutändan är värt ALLT!



Jag förstår verkligen att du och Jona verkligen är nyfikna på vem som gömmer sig i din mage - men snart, snart har ni ert mirakel hos er. Så trots sjukskrivning, försök njuta av sista tiden som gravid - sedan börjar en ny tid - som mamma! :-)



Kram

2009-08-23 @ 19:58:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tant Linn

Hej sötisar! Hoppas bebis och mamma mår bra, tänker på er i massor! Pussar från mig!

2009-08-27 @ 14:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback