Livet har fått en annan mening

Jag ville bara tala om att vi alla mår bra och bara njuter av varandras närvaro. Aldrig tidigare har jag uppskattat livet så som jag gör nu. Allt är bara så fantastiskt! Det är ju nu livet har börjat på riktigt och jag kan inte förstå att lillan verkligen är här hos oss. Hon är helt underbar och jag kan sitta och titta på henne en hel dag och bara förundras över hennes små gester och miner. När hon ler sitt allra största leende vill jag bara smälta av stolthet. Jag kan inte fatta att vi tillsammans har skapat ett sådant underverk, som vi kommer att få följa i resten av våra liv. Att vara mamma är det mest fantastiska jag någonsin har upplevt.


I pappas trygga famn för första gången




Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka fina kort!

Hon är ju hur söt som helst!

Så roligt att få träffa er idag och se hon i verkliga livet!

Ni har ju gjort ett kanon bra jobb!

Och jag förstår ju hur STOLTA ni är båda två!

Njut nu för tiden går ack för fort!



Kramar!

Postat av: Emma

Ja, man kan ibland fundera vad livet var innan man fick barn? För barn är ju livet. :) Är ni hemma på fredag? Nova & jag är lediga då så jag tänkte höra om ni var hemma på dagen så vi kunde kika förbi med paketet, det var det jag ringde om här om dagen :) Puss o kram till dig & Vera <3

2009-12-02 @ 15:43:11
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: nike

ååå vad söt jag vill värkeligen träfa henne!!!PS grattis

2009-12-02 @ 16:17:54
URL: http://nikewestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback