Hektisk och spännande vecka

Idag är jag pigg som en nötkärna. Min onda mage och slöhet har lagt sig så nu är jag åter på banan igen :) Dock känner jag att veckan kommer bli lite hektisk. Jag har en HÖG med tvätt att ta reda på + att jag skulle behöva städa lite så att det är fint hemma när jag åker ner till Göteborg. Det finns inget värre än att komma hem och det ser ut som ett bombnedslag. Träning blir det oxå + att jag skulle ha hunnit baka lite gott så att det finns hemma. Allt detta skulle helst ha varit gjort innan torsdag. Men det fixar sig nog. Med en duktig karl hemma är inget omöjligt :)

Helgen kommer definitivt bli ännu mer hektisk. Kl 4 på fredag morgon bilar vi ner mot Göteborg. Det är ju närmare 100 mil så man får åka i tid. Man har ju absolut ingen aning om hur väglaget är. Kl 10 på lördag ska vi iallafall vara på plats på stora teatern i Göteborg och vid 9 på kvällen borde det vara klart. Då är det bara att sätta sig i bilen igen och åka hemöver för på söndag kl 11.30 måste vi vara i sundsvall på schlagerstjärnan. Det kommer att bli jobbigt med allt bilåkande men otroligt roligt och framför allt spännande :)

____________________________________________________________________

LÖRDAG:

Se Talang 2009 live!


Här spelas Talang 2009 in:


Göteborg, Storan , 14 februari kl. 17.00, publikinsläpp kl. 16.00


Kalmar, Kalmar Teater , 27e och 28e februari, kl. 17.00 publikinsläpp kl. 16. 00


Stockholm, Vasateatern , 10e, 18e, och 25e mars, kl. 17.00 publikinsläpp kl. 16.00




SÖNDAG:



Birsta City, Sundsvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback