I kärlekens tecken

Idag jobbar jag sista dagen för den här veckan och när jag kommer hem blir det aerobic för hela slanten. Efter det ska jag och Erika göra våra naglar hos Ida och SEN ska jag hem och mysa med Jonah. Det är ju Alla Hjärtans Dag på lördag när jag är nere i Göteborg, så igår efter maten var vi på affären och handlade en massa gott tills ikväll. Vi firar lite ikväll istället, så det blir kyckling i pitabröd med sallad och sweet chili sause. Sen blir det ostbricka och vin oxå + lite nötter och annat gott, för att inte glömma sånna där röda små hjärtan :) Det kommer bli en toppenkväll! Jag är så lycklig att jag har Jonah i mitt liv, han förgyller hela min vardag. Vi är inne på vårt 5 år nu och det känns helt underbart!



Det här är nog utan tvekan det bästa han vet.
När han får sätta sig på skotern uppe i fjället då är han lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo, den luktade åtminstone rejält med jäst:p

Postat av: mickis

aaaah! synd inte bilderna var klickbara :(

2009-02-12 @ 12:15:31
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst var den snygg? Jag är så sugen på att beställa hem & prova, men jag tror tyvärr inte det passa mig.



Vilken myskväll ni ska ha :) jag tror vi ska köpa hem något gott ikväll också, blev tvärt sugen på nå snaskigt :)

2009-02-12 @ 17:37:30
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback