I´m definitely not alone

Mamma jobbar inte idag heller utan ligger hemma och tillfrisknar ordentligt. Enda gången man inte vill att folk ska komma på jobbet är när de går magsjuka. Fy, det vill man verkligen inte ha! Än så länge har jag klarat mig iallafall och mår prima. Jag intalar mig själv att jag inte kommer att åka dit, "peppar peppar".

När jag inte har mamma att prata med på dagarna så poppar jag Volbeat och just nu rullar "Still counting" i högtalarna. Jag blir så himla glad av deras musik. Det verkligen spritter i kroppen och gör att jag känner mig lite mindre ensam här uppe på kontoret idag. Det är strålande väder och 16 grader kallt. En toppendag helt enkelt! En skotertur och en macka i järn hade inte suttit helt fel :)

Volbeat - Still Counting

Kommentarer
Postat av: erika

haha joo, nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback