Jag är sugen på soligt väder och en grillad macka

Fasen vad jag längtar till påsk. Dels för all mack/korv-grillning och skoteråkning men oxå tills Becca, Martin, Sara och Isse kommer hem. Jag hoppas att de kommer hela högen. Jag vill att veckorna bara ska rulla på nu! Jag har så mycket ROLIGT att se fram emot. Erikas final i Schlagerstjärnan med besök hos Anna och Crille i nya huset, påskveckan, våren, Cypernresan, semester, Erikas 18-årsdag och så MYCKET mer :) Allt känns underbart bra just nu!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vilken härlig känsla du beskriver:)



Och tack för att du klargjorde reglerna. Nu är jag motiverad att fortsätta att städa igen när en glass väntar:)

Postat av: Therése

tacks å mkt, den 5 juni ska den väl komma kring :)

2009-02-26 @ 14:11:42
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback