Över alla förväntningar

Det har blivit lite dåligt med uppdateringar under helgen, men det har helt enkelt inte funnits tid för någon bloggning. Jag började ju ganska bra i bilen påväg ner men tyvärr så tog tröttheten över ganska snabbt. 102 mil blev det innan vi var framme på hotellet. För att sammanfatta det hela så har vi alltså åkt 204 mil på 2 dagar, det ni! Det tog på krafterna så en liten sovmorgon var mer än behövlig imorse.

Det har varit en otroligt rolig och lärorik helg. Hur det gick på Talang kan jag tyvärr inte avslöja pga kontraktet som Erika skrivit på. Man får inte avslöja något innan programmet börjar sändas, så hur det gick får ni alltså se senare i vår. Första programmet kommer att sändas första helgen i april.

Schlagerstjärna gick iallafall superbra och hon tog hem segern med "Empty room". Finalen kommer äger rum den 22 Mars ombord på Birka Paradise.

Det har verkligen varit en toppenhelg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Verkar som om ni haft en toppenhelg! :)



Jag tror det är dags för en fika snart, Novis & jag kanske kommer förbi någon kväll så vi får surr lite :) Puss!



Kan ju i och för sig ta med mig Mille också, han är redan så himla göralös :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback