Väggord eller inte?!

Imorgon är det äntligen fredag och det ska bli så himla skönt med helg. Jag känner att jag behöver ta igen lite sömn sedan förra helgen. Jag ska laga lite god mat, bland annat en kycklinggryta som jag knåpade ihop ett recept på förra veckan. Sen så blir det målning oxå om det går som planerat. Det är groventrén som ska få sig en omgång. Funderar på att ha ett fint väggord där ute oxå så jag har tittat runt på lite olika sidor. Jonah är dock inte så mycket för det där med väggord så vi får se hur det blir med den saken. På något sätt ska vi väl komma överens :)

Här är en som jag gillar väldigt mycket,
men Jonah tittade på mig men sånna där konstiga ögon :P



Kommentarer
Postat av: annakarin

haha! jag har precis köpt ett väggord, hade gärna tagit ett mer neutralt med det som köptes för duga.

tycker det är himla läckert, är så enkla med endå stilfulla, det är bara synd att dom är asssssdyr!

kram

2009-02-19 @ 21:31:03
Postat av: Sara

Tack så mycket, jag är supernöjd med designen, Petra är riktigt duktig. //Sara

Postat av: annakarin

du är utmanad snygghöna! (:

2009-02-20 @ 13:51:28
Postat av: Marica

Dem där är så fina :)

2009-02-23 @ 12:30:45
URL: http://marojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback