Vad vill ni läsa om?

Jag har egentligen inte så många intressanta inlägg i min blogg utan skriver mest om det som faller mig in. Det är roligt att bara få skriva av sig ibland. Jag har inget behov av att lägga ut hela mitt liv över internet så alla smaskiga detaljer och ytterst privata saker håller jag för mig själv. Jag ser ingen anledning att dela det med hela världen. Det är roligt att se att det ändå är så pass många som läser min blogg varje dag, trots att det kanske inte är så intressant innehåll alla gånger.

Ni får gärna lägga fram förslag om det finns något ni saknar i min blogg. Kanske finns det något ni gärna vill läsa om eller något ni är nyfikna på :) Inget förslag är dåligt eller dumt. Kommer ni med något förslag som jag tycker är bra så skriver jag om det, annars låter jag bli. Svårare än så är det inte :)

Vill ni inte komma med förslag så gör ni inte det. Men ni får gärna lägga in en liten kommentar eller två iallafall, det är alltid roligt. Sedan vore det faktiskt kul att veta vilka som läser min blogg :)



Cypern 2008



Ha en underbar dag!
Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: Kia

Att jag läser vet du ju redan. Tycker det är intressant att läsa om andra människors vardagsliv. :) Skriv på om de du känner för! :) Det gör jag! ;) Kram

Postat av: Erika

Jag är oxå här å läser lite då & då!!

2009-02-04 @ 11:52:15
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Carola

Läser oxå i din fina blogg!

2009-02-04 @ 21:51:46
Postat av: Anna Westman

din blogg har blivit en drog för mig! Skulle så gärna vilja ha möjlighet att vara mer närvarande i ditt liv men det är ju omöjligt när jag bor så långt borta... :( ... Men just därför läser jag din blogg för då får jag i alla fall en möjlighet att följa allt det du gör...så fortsätt gärna att skriva precis som du gör idag - om lite allt möjligt! kram Anna

2009-02-04 @ 23:08:46
Postat av: Therese

Tittar in nu och då! :-)

2009-02-06 @ 12:36:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback