Gympapass

Ikväll har jag varit på årets första gympapass och det var så jäkla kul. Ganska jobbigt bitvis, men otrolligt givande :) Det känns så skönt i kroppen och på något konstigt sätt så blir jag hyperpigg efter ett träningspass. Sen så sover jag oftast väldigt gott på natten oxå.

Efter träningen svängde jag in på ok och hämta mitt paket från Ellos. En bikini + strandklänning/t-shirt. Bikinin såg jag ännu ut som en livs levande valross i så du behöver inte oroa dig Anna :)




Ett litet smakprov

Kommentarer
Postat av: Anna Westman

ta tillbaka det där med valross hörru.... det säger du bara för att jag ska må lite bättre :) ser ju på bilderna att du ljuger! :) jättefin bikini! själv har jag köpt en jättesnygg dykardräkt som jag tänkte ha. En rosa.

2009-01-27 @ 22:59:13
Postat av: sara

♥Anna: Ha, då ska du se framifrån. Man får slänga hängbuken över axlarna så den inte släpar i backen :) Lagomt sexigt! Men en dykardräkt låter inte så dumt och en rosa dessutom. Köp en till mig med. Slim fit :)

Postat av: Emma

åh tack så mycke, alltid lika roligt att höra=)

2009-01-28 @ 09:47:22
URL: http://emmaochviktor.blogg.se/
Postat av: Emma

Snyggo! Den där stransklänningen var snygg. Fint med sån ringning till en bikini under. :)



Ja, vi åker ilag. Jag tror Mille ska på hockeyträning imorgon till Hoting så då kan vi åka med han. :) Blir göttans med fika (banankaka, mums!)



puss o kraM!

2009-01-28 @ 10:27:42
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jodå det är väl skapligt. Själv då?



Ha d!

Ciao!

2009-01-28 @ 14:57:02
Postat av: Angelica

Om ni kommer blir jag jätteglad:)



Håller på att grädda kakor nu. Har hittat på receptet själv så bjuder jag inte på nå kakor i morgon vart dom förmodligen så misslyckade att jag kastat dom:P haha

2009-01-28 @ 15:16:08
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Inte allt för roligt att invänta helgen. Vad gör du i helgen då?

2009-01-28 @ 18:10:04
URL: http://thefrelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback