kalasdax

Idag blir det kalas för Nova så vid 12-13 tiden åker vi ut på Risnäset. Jag gillar kalas så det ska bli så kul :) Nu ska jag bara leta rätt på lite kalaskläder till mig och Jonah och sedan slänga mig i duschen. Jonah är ute och kör skoter och han ställde t.om. klockan så att han skulle hinna köra innan vi for :) Tänk att en skoter kan ligga en människa så varmt om hjärtat. Bilar oxå för den delen och i stort sett allt som har med elektronik att göra. Han är en händig man :)

Näe, nu måste jag slänga in lite ved i pannan så att det blir nån fart på varmvattnet.

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det där med att ställa klockan för att fara ut och köra skoter händer mig 90% av alla helgdagar:P



Nu har iaf Emma och jag bestämt att till våren ska vi ta en skoterutflykt och grilla en massa:) Kanske dra nån abbar:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback