Totally crazy

Jag är helt överförtjust i Cypern. Hittills har jag bara besökt Fig Tree Bay men nu i Maj bär det av till Agia Napa oxå så det ska bli spännande att se om det är lika underbart där. Jag har höga förväntningar så jag hoppas att jag inge blir besviken. Fig Tree Bay-besöket kommer nog nr 2 på min reselista över bästa semester. På första plats måste jag nog placera min och Jonahs resa i två veckor till Rhodos sommaren 2007, tillsammans med Sara och Isse. Fasen så roligt vi hade det och VARMT :) Jag känner mig i stort behov av sol och värme nu så jag hoppas att dessa 4 månader går snabbt. Den 15 Maj bär det av. Vi åker tillsammans med Anna, Chrille och barnen så jag är säker på att det kommer bli en toppensemester.


Crazy Ufo var absolut en av höjdpunkterna när vi var i Fig Tree Bay.
Det måste nog vara det roligaste jag har åkt i hela mitt liv.
Ja ångrar att vi inte åkte den andra gången oxå istället för bananbåten,
den var verkligen dötrist!

Kommentarer
Postat av: Anna Westman

längtar, längtar.... ska bli så roligt att få följas på semester. Snacka om kvalitetstid!!!

kram

2009-01-15 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback