Makeover i hallen

Helgen har varit lugn och skön, precis så som jag vill ha det :) Vi hade Erika och Joppe på middag igår och bara myste hela kvällen. Idag blev det en timmes träning på gymmet och sedan middag nere hos mamma och pappa. Nu har jag och Jonah gosat ner oss i soffan med tända ljus och ska fortsätta njuta av söndagskvällen.

21.00 vankas det National Treasure så jag hoppas att jag orkar hållla mig vaken hela filmen. Jag tvivlar på det, men det är värt ett försök iallafall. National Treasure 2 står redan i filmhyllan så jag måste se första innan jag ger mig på den andra.



Jag bjuder på lite bilder på vår nya hall

Före


Efter



Nya vita tapeter, Vita bredare lister + Vita taklister och hörnklossar
Nu fattas bara nya vita dörrar så är hallen helt klar.


Kommentarer
Postat av: Anna Westman

åh, vad fint det blev! Ser jättefräscht ut.

2009-01-18 @ 22:37:37
Postat av: sara

Re Anna: Tack! Det blev verkligen superfint. Ljust och fräscht. Bilderna som jag tog med kameran för att lägga ut här är inte alls rättvisa tycker jag. Det är så mycket finare i verkligheten. Hälsa alla!

Puss å Kram

Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-19 @ 06:38:43
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Anna Westman

Ja, så är det ju alltid. Bilder har lite svårt att vara rättvisa. Men jag tycker det ser väldigt fint ut, kommer upp nästa gång vi kommer hem och ser det "live" också. kram Anna

2009-01-19 @ 14:13:29
Postat av: Linda Nordh

Det blev jättefint!! När vi bytte dörrar till vita så blev det ett helt nytt hus (tycker jag i alla fall)....

2009-01-19 @ 18:00:16
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback