19:e Januari

Självklart somnade jag efter att jag sett lite mer än halva filmen igår. Jonah fick avslöja slutet när han kom och kröp ner med mig i sängen. Nu vet jag hur den slutade iallafall så jag känner mig laddad för nr 2 :)

Idag är det den 19:e Januari och världens bästa
Emma fyller hela 22 år. Grattis! Jag kan inte fatta att vi börjar bli så gamla. Tiden går så himla fort och att Nova fyller 2 år på torsdag är ju helt galet. Jag tycker inte att det var länge sedan jag hälsade på de på BB och hon låg i Emmas armar, så liten så liten. Nu, utan att man hunnit blinka, blir hon stora tjejen :)


Nova & Emma

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ikväll ska vi basta och svettas bort alla bakterier så när veckan är slut ska jag vara på topp igen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback