Vecka 25 (24+0)

Idag går jag in i vecka 25 och magen bara växer för varje dag som går. Jag kan inte gå förbi spegeln utan att titta lite extra på den, min stora fina mage. I tisdags var vi hos barnmorskan igen och allt såg bra ut som vanligt. Hjärtljuden låg på ca 143 denna gång men vi fick ta om det några gånger eftersom att vår lilla skatt inte behagade att ligga stilla. H*n gjorde några rejäla volter när hon började lyssna så det tjöt i hela apparaten :) Jag längtar så otroligt till oktober så jag vet inte hur jag ska få tiden att gå lite fortare. Jag vill ha min bebis nu! Jag är så lycklig så det bubblar i hela kroppen.





Kommentarer
Postat av: grannen

Sååå mysigt med bebismage! :) (dock hade jag ju så problem med foglossningar under mina graviditeter men magen saknar jag många gånger;)

De är sååå fint med stora gravidmagar. Blir lite full i skratt när jag ser dig då du påminner om mig själv. Fick stor magen fort jag med när jag väntade mina.

Minns att folk väntade redan i September på att jag skulle få Isac! ;) De hade hört fel. Tyckte magen var sååå stor och höll på att dö när jag sa att det var i DECEMBER jag skulle få! ;)

Kram

Postat av: Moa

Vad mysigt då :) Ha inte sagt Grattis för den delen..:) Kul å se er så lyckliga:)

2009-07-11 @ 09:17:55
Postat av: Anna

Åh, finmagen :) Så mysigt!

2009-07-13 @ 20:56:58
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken tur ni har som får gå så många gånger! Här i sthlm får man gå till barnmorskan en gång på inskrivningen och sen inte förren vecka 25. Men det är väl olika överallt, även här i sthlm..=)

2009-07-14 @ 14:32:33
Postat av: annakarin

jag hade en sjuk dröm inatt. drömde att ni fick bebisen på midsommar men ni höll det hemligt fram tills nu haha.. vakna något förvirrad ;P

2009-07-15 @ 11:11:19
Postat av: julia

ååh vad kul!! Grattis igen Sara!!!

2009-07-21 @ 11:21:40
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback