Lite vardagslyx det gillar vi

Igår kväll hade jag så jäkla onda/besvärliga foglossningar på vänster sida så jag visste inte vars jag skulle ta vägen. Jag hade ingen ro i kroppen och kunde inte sitta stilla. Jonah föreslog att jag skulle ta mig ett varm bad så kanske det skulle bli bättre. Det lät ju himla skönt så jag tappade upp ett bad och då kom Jonah in med en skål med chips till mig. Där låg jag och myste för mig själv i badkaret med en chipsskål på magen :) Det kallar jag vardagslyx och sånt tackar man inte nej till. Dock blev det inge bättre så när jag hade mumsat i mig chipsen kröp jag ner i sängen och somnade gott efter ett tag. Jag tror inte ens att jag märkte när Jonah la sig, då hade jag redan fallit in i min skönhetssömn :)


Kommentarer
Postat av: Linnea W

Vad fin du är med magen! Hoppas allt är bra med er. Kram

Postat av: Anna

Stackars dig, foglossningar är inte kul. Men desto viktigare att ta hand om sig och det verkar som om din kära Jonah har förstått precis vad det innebär :) Ta hand om dig vännen! kram A.

2009-06-05 @ 09:12:49
Postat av: Ida

Grattis till bebisen i magen :-) Så himla mysig tid att vara gravid, och en riktigt fin bebismage har du ju också fått.



Kram

2009-06-05 @ 12:20:53
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar: jamen eller hur! Det är riktigt spännande. Tack så mycket och lycka till för er skull också! :) Såg att ni hade varit på ert första UL, vårt kommer den 26 Juni, såå nervöst! :D

2009-06-05 @ 13:10:53
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

GRATTIS till er båda till bebisen i magen.Jag tycker det är så roligt att det föds lite barn i Dorotea.Kram

2009-06-05 @ 13:25:38
Postat av: julia

Grattis Sara! :) Glad för eran skull!! :)

2009-06-07 @ 18:57:11
URL: http://jjulianilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det sålde jag för ett tag sedan till Ida-Kristin & Martin. Tyvärr. :/ Hade ni behövt ett sådant?



Puss puss

2009-06-09 @ 09:11:00
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback