Dålig uppdatering

Jag är lite dålig på att uppdatera ibland och speciellt nu när jag har varit dålig i några dagar. Men nu mår jag rätt så bra igen. Imorgon vid lunch åker vi ner till Uppsala till Anna och Crille. Det ska bli så spännande att få se deras nya hus och hur de har det. Jag ser verkligen framemot en helg hos dem och att få umgås lite med kusinerna. Sen på söndag ska vi ut på havet igen där det är semifinal och final av Schlagerstjärnan ombord på Birka Paradise. Erika kommer att sjunga Shirly Clamps bidrag i årets melodifestival, "Med hjärtat fyllt av ljus". Det kommer att bli en riktigt spännande kryssning.

Nu ska jag se på unga mammor och invänta Jonah från duschen.
Sen blir det mys resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback