Det tar sig

Taket i hallen ligger nu på plats och det blev verkligen superfint. Jag är hur nöjd som helst. Tyvärr hann vi inte måla något igårkväll, timmarna flyter alldeles för snabbt förbi när man kommit hem från jobbet. Efter att man har ätit och stökat bort finns det inte så många timmar över till annat och trött som jag var somnade jag kl 21.00 Ikväll blir det andra bullar och då tar vi tag i måleriet igen. Som det ser ut nu efter första varvet så lyser väggarna lite rosa/lila tycker jag, men det blir ju en helt annan sak när man fått på andra lagret med färg (man ska alltid måla minst 2 gånger för att få rätta färgen). Blir det inte riktigt bra då heller så bryter vi färgen till en aningen mörkare nyans. Det ordnar sig nog till slut!

Jag vet att det är tråkigt utan bilder men jag har inte varit så flitig med kameran på sista tiden. 
Jag ska bättra mig ;)

♥Sen vill jag förståss hälsa ett STORT GRATTIS till världens bästa Ida på 22-årsdagen♥

Kommentarer
Postat av: Mirry

www.arntyochmirry.se har vi bikini-bekymmer!

Spana gärna in och tyck till!



www.arntyochmirry.se

2009-03-11 @ 23:02:50
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Emma

Nu är det bara du som fortfarande är "ungdom" av oss ;) Nu kan jag tänka mig att det är kul att fylla år senare på året.. Nu när vi bara blir äldre & äldre :P hehe



PuSS!

2009-03-12 @ 14:00:04
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback