Stort tack!

Jag vill bara säga ett STORT TACK till er alla som grattat Erika till hennes vinst i Schlagerstjärnan. Det är oerhört stort att ha vunnit den här tävlingen (Sonja Aldén vann bla denna tävling 2004) och vad det nu leder till ska bli intressant att se. Ännu en erfarenhet rikare är hon iallafall och människor från alla håll och kanter har fått upp ögonen för henne. Redan efter tävlingens slut kom det fram en kille (producent/låtskrivare) från produktinsbolaget boomfactory och lät mycket intresserad. Han ville höra mer från henne, så demos ska skickas in dit så snart som möjligt.

Det är så oerhört mycket spännande på G nu. Mycket som jag tyvärr inte kan tala om ännu, men det känns verkligen som att saker och ting börjar ta fart för henne nu. Jag är så himla glad för hennes skull och kommer att stötta henne till tusen, no matter what!

Jag hade gärna lagt upp en massa fina bilder från finalen men glömde tyvärr kameran hemma (hur kan man glömma kameran en sån här gång?!). Men vill ni läsa mer eller se lite bilder så gå gärna in på www.gylleneskor.se, där ni kan läsa allt om finalen på Birka Paradise. Bilder hittar ni oxå i Erikas blogg.


Samma ögonblick som hon får veta att hon vunnit,
sen kommer tårarna


Erika och Lasse Lingman

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag kan förstå att du är lycklig som är storasyster till en sådan talang! :-) Erika kommer gå mycket långt med sin musik/sångkarriär tror jag, vilken stjärna!!!

Ha en underbar helg, hälsa Jona och familjen på tjuvsjön (visst skulle ni dit?)

Kram Kram

2009-03-27 @ 07:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback