090309

Det har varit en härlig helg uppe i Fjället och badtunnan fick vi till så på lördag kväll tog vi oss ett varmt bad. Det var gudomligt ! Men nu är vi tillbaka till vardagen igen så ikväll ska vi äntligen börja måla hallen. Det ska bli så kul att få det klart. Sen får vi väl se när vi kommer oss till stan för att köpa lite nya möbler. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag vill ha för slags hallmöbler. Men det kommer iallafall att bli en skohylla, en hög byrå, en spegel och ett klädträd.




Jag hade gärna haft något i stil med detta men det skulle kosta mig ungefär 9000;-
Det tycker jag är lite dyrt för hallmöbler, speciellt i en hall som man inte använder allt för ofta.


Däremot så vet jag att jag har sett fina hallmöbler på Åhléns nångång,
jag undrar om de finns kvar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback