Idag börjar vår resa

Imorgon ligger jag på playan mina vänner, det låter väl inte helt fel va?! :) Det ska bli så himla skönt att bara få varva ner lite och sola och bada hela dagarna. Äta goda middagar i solnedgången och ost och kex på balkongen inpå småtimmarna. ÅÅh så underbart!! Hade plånboken tillåtit så hade jag åkt utomland flera gånger om året och gärna i 2 veckor. Jag är en soldyrkare uti fingertopparna, så där lever jag och min älskade på två helt olika plan :) hehe
Jag kommer att sakna Jonah som tusan nu när jag är borta. Men när jag kommer hem så är det inte länge tills vi får se vår lilla bebis för första gången, underbart! Imorgon kl 06.45 går flyget från Arlanda. Mina planer är att vara brun och fin när jag kommer hem så jag hoppas att vädergudarna är på vår sida :) Vi ses om en vecka!

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får det riktigt, riktigt mysigt! fäller en tår att vi inte får åka tillsammans.......

love u

/A.

2009-05-07 @ 12:28:35
Postat av: sara

♥ Anna



Ja, vi ska verkligen njuta nu :) Jag fäller oxå en tår att vi inte kan åka tillsammans, det hade varit så roligt. Tråkigt att det skulle bli såhär. Men vi får njuta på var sitt håll istället. Det ska bli underbart med sol och värme iallafall :) Hoppas att ni oxå får det toppenbra och hälsa Chrille och barnen!

Love you!!

Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Härligt att åka utomlands :)

2009-05-07 @ 15:06:24
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ha en underbar resa:)

Puss!

2009-05-07 @ 16:45:47
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback