Kärlek

Ikväll har Linn varit här och vi har pratat av oss en massa och ätit lite kladdkaka med glass. Självklart fick hon sig en glimt av vårt lilla troll. Jag är så fruktansvärt tacksam över att ha så underbara vänner. Även om jag inte har så många som står mig "jätte nära" så är det så otroligt skönt att de finns. Jag bokstavligt talat ÄLSKAR mina vänner. Vad skulle jag göra utan er?!


Nu kom Jonah precis hem från mamma och pappa så nu ska jag krypa ner i soffan och mysa lite. Slappna av och känna efter om bebisen vill göra sig till känna ikväll :) Det är oftast på kvällen innan jag somnar som h*n ger mig en liten kick, kanske för att säga godnatt.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en sjukt rolig bild som kommer fram när man trycker på Jonah:P Ta hand om er

Kramar

2009-05-29 @ 15:27:44
Postat av: Angelica

Självklart ska du komma och svulla fika på båten i sommar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback