Ultraljud

Vilken otrolig upplevelse vi hade igår. Det går inte beskriva med ord hur det kändes att se sitt lilla troll ligga där inne och sprattla runt. H*n var så otroligt söt och vi fick så fina bilder med oss hem som jag inte kan slita min blick ifrån. Det var en minst sagt rörlig liten krabat som fick mitt hjärta att smälta totalt. Jag har nog aldrig känt en sån otrolig lycka och tårarna gick verkligen inte att hålla tillbaka. Jonah tyckte att h*n hade min näsa :P hehe.. Det var en frisk ock kry liten bebis iallafall och jag är så glad över att allt såg bra ut. Nu kan jag dra en lättande suck och bara njuta. Det är helt fantasktiskt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å jag kan förstå att ni är lyckliga, måste vara alldeles underbart att få se den lilla sötfisen som bor innut i en..? ;-) Kul att det gick bra för er! Nu är det ju som tur är inte många dagar kvar tills vi får kika på våran lilla krabat, längtar såå.

njut och sköt om dig/er!!!

Kram Kram

2009-05-27 @ 21:47:09
Postat av: Sara

♥Caroline



Ja, det var helt fantasktiskt. Det är det mäktigaste jag nånsin varit med om. Jag kan inte fatta att denna söta lilla är bara våran :) Vår egen bebis :) Det är helt sjukt vilken upplevelse det var. Hoppas att allt går bra för er oxå. Jag är nyfiken på att höra vad ni får för datum :)

Kram

Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Åh, vad kul! :)

2009-05-28 @ 07:12:37
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Å det låter så underbart! :-) Vad fick ni för datum? Jag tror att vi kommer att bli framflyttade ngn dag eller så...

Kram

2009-05-28 @ 10:52:48
Postat av: Sara

♥Caroline



Det var ännu mer underbart än vad det låter som. Det finns inte tillräckligt med ord för det. Enligt sista mens skulle vi ha den 31 oktober men nu blev vi bakflyttade till den 28:e :) Om tiden bara kunde gå lite fortare. När ska ni på UL?

Kram

2009-05-28 @ 11:00:30
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh mys bebis! Kommer förbi någon sväng snart så jag får kika på bilderna :) Puss puss

2009-05-28 @ 12:10:14
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Nina

Åhhh, va mysigt med ul =)

Kommer ihåg hur mycket man längtade tills man skulle få göra det!

Oftast går ju sommaren så fort så snart är erat lilla hjärtegryn hos er!



Kram kram

2009-05-28 @ 20:15:37
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback