7 dagar

Nu jäklar är det nedräkning. Exakt en vecka till BF idag och nu känns det härligt nära. Jag ser fram emot förlossningen med lite skräckblandad förtjusning. Visst är man lite nervös eftersom att det är något helt nytt som kroppen kommer att utsättas för, men mest av allt så känner jag mig peppad och lyrisk. Jag känner mig rätt trygg i mig själv. Alla andra klarar ju av det så varför skulle inte jag göra det :) Jag behöver ju bara kämpa mig igenom det sista så har vi vår lilla älskling hos oss och det är ju helt underbart. Det bästa vore ju om vi fick åka in i natt eller imorgon och att allt vore klart tills på fredag, så att junior kan vara med och hejja fram moster :) Men vi får väl se! Jag har en känsla av att bebisen har helt andra planer :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa, gör din bebis som min bebis (när Nova var i magen) så kommer den på fredag. 5 dagar före. Det var rätt lagomt trots att jag nog blev lite chockad. Hehe. (:



Längtar & ser fram emot bebisen!!

Postat av: Anki

Det är nog inte så länge kvar eftersom magen har sjunkit ganska mycket sedan förra veckan. Lycka till med h*n när det är dags

2009-10-22 @ 12:03:37
Postat av: Nina

Fina kort!!

Tänk att vilken dag som helst kommer ni vara tre i familjen! Sååå spännande!

Önskar er all lycka! Och ni lär ju få en underbart söt liten troll unge! Ska bli kul att få se kort på bebben sen!

Kramar!

2009-10-22 @ 13:11:06
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback