Erika Selin - Show me heaven


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men Nova hann jag aldrig förstå att jag faktiskt skulle föda, tror aldrig ens jag funderade på om det var dags snart. Hehe. Nu däremot skulle jag kunna föda imorgon. ;)



Tiden går så jäkla fort & när man väl är mamma så känns det som om man aldrig varit något annat om än det tog några dagar innan man klarade av att säga mamma om sig själv :)



Nej på en fredag får du inte föda för då ska vi hejja på Erika! Nova hon blev ett måndags ex hon men lika mysigt var ju det förståss :)



Förstår att Jonah längtar, det bästa som finns är ju att bli mamma/pappa. Mille han for ut med barnvagnen direkt vi kom hem från BB & jag var så jäkla nervös. Han var nog mer beredd än vad jag var, och kändes mer "erfaren" än vad jag var men det tog ju inte lång stund förän jag också kunde hålla en liten bebis ;) hihi



puss puss

Postat av: mickis

Jag ryser :) Hon sjöng den här SÅ BRA! Hoppas att hon inte bli bortglömd bara. Många tycker att hon är en "grå mus" (läst på forum) men dom måste ju komma ihåg att hon är grym på sjunga!

2009-10-07 @ 15:55:04
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: nike!

erika äger!ps gå gärna in på min blogg nikewestman.blogg.se!

2009-10-08 @ 18:43:55
URL: http://nikewestman.blogg.se/
Postat av: Anna!

Hon är bara så j*kla bra alltså! Jag hoppas att hon kommer ta sig långt :):)

2009-10-09 @ 17:29:11
URL: http://frannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback