Då har vi skickat iväg vår Idol

Ungefär ganska precis NU, lyfter Erikas plan mot Stockholm och Idol. Idag börjar hennes stora resa som hon har drömt om så länge. Tänk, nu är det verklighet och på tisdag får vi se henne live och rösta våra telefoner sönder och samman. Jag är säker på att hon kommer att göra det så himla bra och jag tvivlar inte en sekund på henne. Bara ni inte glömmer att rösta för det är det viktigaste av allt. Hon behöver verkligen alla röster hon kan få nu på tisdag.

Igårkväll hade vi en mysig middag hemma med förätt, huvudrätt och tårta såklart. En present blev det oxå som vi hoppas ska bringa henne lycka under hennes tid i Idol. Det blev otroligt känslosamt att säga hejdå igår innan jag och Jonah åkte hem och jag trodde aldrig att tårarna skulle stanna upp. Jag har aldrig varit utan Erika nån längre tid och det är är första gången hon åker iväg och ska klara sig helt själv. Jag tvivlar inte på henne på något sätt men det känns bara så konstigt att hon inte kommer att vara hemma. Samtidigt har jag aldrig varit så glad att hon ska åka bort nångång som nu så det är lite blandade känslor. Idag känns det mycket bättre och det enda jag känner är lycka lycka lycka. Tänk vilken fantastisk resa hon kommer att få uppleva och som hon kommer att minnas i resten av sitt liv. MEN vi får inte glömma att det är VÅRA röster som ska ta henne vidare på Idolresan. Att rösta som galningar på tisdag och sprida det vidare till så många som möjligt är det viktigaste av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback