Erika vidare i Idol 2009!

Det går inte beskriva vilken otrolig lycka jag känner och hur fruktansvärt stolt jag är över Erika. Det finns inte ord för det! Jag kan inte fatta att hon verkligen är vidare och att hon på tisdag tävlar i direktsändning i Idol. Jag ska rösta tills fingrarna blöder och jag hoppas att ni förstår hur otroligt viktigt detta är för henne och att hon även behöver alla ERA röster. Ni får skippa lördagsgodiset imorgon och spara slantarna till att rösta på Erika på tisdag :) Jag kan inte ens föreställa mig vilken drömvärld hon lever i just nu och jag är så lycklig för hennes skull. Jag önskar så att jag kunde åka med mamma och pappa ner till Stockholm under kvalveckan, men jag vågar tyvärr inte åka nånstans utan Jonah nu när bebisen snart kommer. Det gör mig så fruktansvärt ledsen och besviken men vi ska sitta bänkade här hemma i soffan och rösta fram världens bästa moster.

Du är bäst Erika och jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: Emma

ERIKA är bäst. Vilken stjärna. Jag tycker inte att man gör annat än gråter lyckotårar när man ser henne på tv. Åh såååå KUL!!!



Har ni varit på viktskattning idag förresten? Hur gick det? Puss o kraam till er alla!

Postat av: Anna Westman

Vi kommer alla att sakna dig på kvalet och Erika mest så klart, men hon kommer att sjunga för er där hemma i tv-soffan så det ryker om det! kram

2009-09-25 @ 23:40:30
Postat av: Kia

Åh, jag är så glaaaaad!

Och förstår verkligen att ni med är det!

Ska rösta som tusan på tisdag...

Hur gick det idag föresten???

Hur stor var bebisen?

Kra,

2009-09-25 @ 23:47:54
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: camilla

Jag måste komma in och gratta till en världssvan moster. Jag är ingen idol tittare men som jag sagt på min blogg, nyligt ikväll. Hon är, precis som du en fantastisk människa. Hoppas all lycka.

//Cam

2009-09-26 @ 00:19:33
URL: http://millrec.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Jag kommer att rösta, hon är grym! :)

2009-09-26 @ 03:22:43
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: carola

Själklart kommer vi att tokrösta på Erika! Hon är helt fantastiskt duktig!!!!!!!!!

Åh nu är det nära tills lilla bebisen kommer..spännande!

Kram!

2009-09-26 @ 08:22:22
Postat av: Emma

Så jäkla skoj att hon kom med, kommer rösta som tusan!

Och snart blir det bäbis för er också! :)

2009-09-26 @ 09:37:58
Postat av: Nina Brantholm

Åh, vad roligt för er! Hon är förhimla duktig, den tjejen!

O hoppas bebisen tittar fram snart, vet inte ifall jag grattat ännu? Skamligt. Grattis iaf! :)

2009-09-26 @ 17:07:41
Postat av: Anna!

àààh Erika är sà underbart bra! Hoppas att hon lyckas och kommer làngt! Hejjar dà denna tjej alltsà :)

Lycka till med bebisen ocksà hoppas allt gàr bra. :)

KRAM

2009-09-26 @ 17:54:12
Postat av: sara

♥Tack för alla fina ord! Rösta rösta rösta! :)

Och tack för alla lyckönskningar med bebisen :)

2009-09-27 @ 10:31:05
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Mary

Ni kan räkna med min röst också. Dessutom har jag värvat några vänner som också tycker hon är fantastisk och kommer rösta :)



Hoppas allt är bra med dig och magen!

Kram

2009-09-28 @ 09:25:08
URL: http://evima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback