Första snön och idolnerver

Det snöade som tusan här för ett tag sedan och det såg så otroligt mysigt ut. Det blev alldeles vitt och fint ute, men det är ju förståss redan borta. Det är en himla mysig tid framöver nu med bebis och allt. Fy fasen vad jag längtar. Det är så himla mycket att längta efter och se framemot nu. Pratade nyss med Erika som var i Idolstudion och skulle snart prova sin outfit inför imorgon. Ni glömmer väl inte att rösta på henne? Det känns som att jag kommer att föda vilken sekund som helst, så nervös är jag :) Det ska bli så spännande imorgon. Jag kommer inte att kunna sova en blund inatt. Önskar så att jag kunde åka med ner till Stockholm med mamma och pappa imorgon men att vara hemifrån utan Jonah en hel vecka nu i dessa "väntans tider" känns inte bra. Erika vet att hon har mitt fulla stöd iallafall och vi kommer att sitta här hemma med telefonerna i högsta hugg :)

Gå med i hennes fansite på facebook

Kommentarer
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Jag tyckte det var jätteskoj att hon gick vidare och självklart kommer jag titta och rösta på henne :)



Spännande att bebis kommer snart :D cant wait tills det är vår tur att sitta hemma nervösa. hehe

Postat av: sara

Lita på mina röster, jag ska inte göra annat än att ringa! Måste dock ladda telefonen med massa pengar före ;) Jag tror på Erika, hon är bäst.

2009-09-29 @ 09:59:26
URL: http://sarasderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback