Profylaxträning

Allt såg jättefint ut hos barnmorskan igår och alla värden var bra. Jag hade gått upp tytterligare 2 kilo och SF-måttet hade ökat 3 cm på två veckor. Magen växer med en jäkla hastighet, inte undra på att jag känner mig stor och tung. Jag tycker att bebisen kan komma snart för jag har ju bestämt mig för att få tidigare än beräknat. Vi får se vem som är mest envis, jag eller bebisen :)

Efter föräldraträffen igår så är vi nu experter hela högen på förlossning och profylaxandning :) Men fy tysan så jag skrattade när vi skulle sitta där och flåsa ikapp. Jag kunde inte hålla mig för skratt en enda gång än hur mycket jag ansträndge mig. Det var riktigt kul!! Nu ska jag och Jonah ha hårdträning här hemma de sista veckorna :) Att lära sig att slappna av genom värkarna är nog A och O.


Vecka 35 (34+0)
Våran bebis ligger numera även fixerad långt ner.
Ser framemot viktskattningen igen nästa fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback