Imorgon är det Veras dag

Yes, imorgon är det dax för dop och det ska bli så mysigt. Jag har faktiskt längtat efter den här dagen och lillan kommer att vara bedårande söt i sin klänning. Det blev lila dopband tillslut och det passade henne så bra :) Hon kommer att vara som en liten ängel. Det är bara att hoppas på att hon vaknar upp med sitt bästa humör imorgon och tänker vara den glada och charmiga Vera som hon verkligen är. Men med ordentligt med mat i kistan och en god natts sömn ska det nog inte vara några problem ;) Jag har lite saker kvar som måste fixas innan dopet, band till videokameran bla. Ikväll ska det även göras smörgåstårtor och dukas uppe på församlingshemmet. Hämta ut tulpanerna på blomster måste jag göra oxå. Jag är lite stressad inför morgondagen, men med bästa hjälpen av mormor och mamma vet jag att det här fixar sig galant. Jag ska göra mitt bästa för att det ska bli en underbar dag för Vera.



(tyvärr lite dålig kvalitet, men annars en underbar bild på min bedårande dotter)


Kommentarer
Postat av: Faster

Känns så tråkigt att vi inte kan vara med i morgon, men jag hoppas ni får en riktigt, riktigt härlig dag och att Vera skiner som den lilla sol hon verkligen är. Ge henne en extra puss från oss.... Present kommer (skickade en till mamma i måndags som aldrig kom fram så vi får nog inhandla en ny :() kram Anna

2010-01-29 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback