Det är ju fantastiskt

En hel vecka har jag fått jobba utan VAB-dagar och det är nästan en sensation. Fortsätter det såhär så kommer jag ju att bli rik denna månad :) Det är sjukt vad mycket man förlorar av en månadslön när man måste vara hemma med sjuka barn. Att man sedan måste gå och vänta på pengarna från F-kassan ska vi inte ens tala om. Men nu ska jag inte klaga mer på det för nu är ju Vera faktiskt frisk och jag hoppas att hon förblir det :) I helgen blir det Tjusjömys för hela slanten!



Tänk om jag kunde få vrida tillbaka tiden
och återuppleva dagen när Vera föddes.
Det är den lyckligaste dagen i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Jessica

vad skönt att du kunnat jobba hela veckan!! Och som du säker, F-kassan är ju inte precis de snabbaste med att utbetalningar.. suck.



Hoppas helgen blir frisk & härlig!

Postat av: Lisa

Skönt att hon är kry igen. PEPPAR PEPPAR! Det verkar inte finnas något slut på varken magsjukan eller förkylningen.. Eddie har åkt på hosta igen, och vart fri den för bara drygt 2 veckor sedan. Vart jobbar du? Tror jag missat det. haha. Man blir lätt isolerad nu för tiden :P

2011-03-16 @ 10:23:07
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Angelica

Klart ni ska komma och hälsa på:) Jag är ju ändå bara hemma. Fast på nått konstigt vis är det svårt att få tiden att räcka till ändå?:P

Men jag ska höra av mig när det lugnat sig lite, det står folk på kö för att hälsa på:P

2011-03-16 @ 11:37:51
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Eva

Ni får skaffa en till så får du vara med om den upplevelsen igen:)



Ja men visst är Adrian duktig? Det har nästan aldrig varit något trassel att få honom att sova själv. Först satt vi inne med honom tills han somnade och nu somnar han helt själv:) Lite gråt och tandagnissel har det väl blivit men då går man bara in och tröstar osv.. Ibland har han väl också försökt att fejkgråta så han får komma och sova med oss, men han märker nog ganska fort att det är skönast att sova själv:)

På Fredag kommer hans nya säng och vi får väl se hur det går då för lille herrn att ligga stilla i sängen utan att kliva upp och riva hela rummet. haha.

2011-03-21 @ 20:25:40
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, men gör så:) Då kan ni få bära runt på Ines så jag får vila armen lite:P

2011-03-28 @ 18:25:42
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback