En unge i minuten

En dag av denna vecka avklarad och jag hoppas på att få jobba hela veckan nu. Sedan jul har jag och Jonah inte haft många hela jobbveckor utan VAB-dagarna har bara bytt av varandra. Jag och Jonah åkte på magsjuka förra helgen och hela förra veckan fick jag vara hemma med Vera. Nu hoppas jag att vi snart har gjort bort alla sjukdomar som ligger i luften för denna vinter. Nu vill vi vara friska och krya, gå på dagis och jobba :)
Helgen har varit fantasktisk och för att koppla av och vila upp oss ordentligt så åkte vi på Tjusjön. Vi har solat, åkt skoter och grillat hela helgen, för att inte tala om våra underbara vänner som gjort oss sällskap och förgyllt våra dagar. Det har varit en riktig toppenhelg!

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla in första avsnittet av "En unge i minuten" :)


Glass är gott :)


Vera intog sittplats i dockvagnen :)


Trötta brudar på skotertur



Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var en aning läskigt att se det programmet:P

Postat av: Malin

Hej!

Den vagnen som vi köpte till Tim heter Avanti Moving Light och är riktigt nöjda med den. Fast vi har inte hunnit testa den riktigt än :p Men vad jag kunnat testa inomhus, så känns den riktigt bra. En bra resevagn, när man inte vill släpa med den stora. Sen var den riktigt prisvärd, inte alls dyr. Jag sökte och ringde lite överallt, men beställde sedan denna på nätet. Hoppas att ni hittar någon som passar och fastnar vid, när det finns en uppsjö av vagnar av alla de modeller.

Ha en bra dag du med! Kram kram.

2011-03-08 @ 12:43:02
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser att ni söker en sittvagn till Vera. Måste bara tipsa om Brios RACE som är kanske den bästa sittvagnen någonsin. Läs recensioner & se själv, ALLA är nöjd, typ :D



Vi har en Brio SITTY som är lite billigare men den har dock inte fullt liggläge som RACE:en har (vilket kan vara bra att ha då dom är under kanske 2 ½ år & sover på dagen).



Otroligt LÄTT & LÄTTstyrd samt att man fäller ihop den på 1 sek. Tycker vår EasyWalker är lätt att fälla ihop men det är inget mot denna Brio Race.



Alla funktioner är välgjorda men ändå otroligt lätta att handskas med. Bästa vagnen säger jag & slår alla Emmaljungor & andra dyra märken i världen. :D Sedan är det ju roligt att kunna välja färg på sufletten & billigt kunna byta ut ;-) Vi har ju dock en helsvart, pröva våran så får du se!



https://www.1klass.se/E-handel/ProductPage2.asp?ProductID=X21536521614&SelectedArt=



Skickar en länk. Dom kostar ju ca 2000 :- (fraktfritt) men Barnens Hus brukar ha kampanj på dom för runt 1500-1800 :-.



Puss o kram!!

2011-03-08 @ 15:20:34
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag har ju sånna minnesluckor så programmet fick mig att minnas en del vilket var läskigt:P



Kanske är det tant Sara hon skriker efter i 8 timmar varje dygn?:P

2011-03-09 @ 12:05:29
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fin fina bilder... ;-)

2011-03-09 @ 21:43:38
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men oj så fina små skotertjejer! Vera har blivit så stor sedan jag såg henne sist, man vill nästan stoppa tiden så man hinner njuta ordentligt... Kram till er!

2011-03-10 @ 15:12:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken fin familj du har!! Hoppas ni får hålla er friska nu :)

2011-03-10 @ 20:24:17
URL: http://enflickasomarstark.webblogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det är bra att de är egennyttiga, för då kommer de inte att bli trampade på i livet utan kunna ta för sig och gå långt <3 Det är jag helt övertygad om! KRAM och trevlig helg!

2011-03-11 @ 07:30:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det är bra att de är egennyttiga, för då kommer de inte att bli trampade på i livet utan kunna ta för sig och gå långt <3 Det är jag helt övertygad om! KRAM och trevlig helg!

2011-03-11 @ 07:30:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback