spa-eftermiddag

I fredags kväll kom vi till Uppsala till Anna, Chrille och barnen. Det är alltid lika kul att vara här och få umgås med släkten. På lördag blev det shopping för hela slanten och middag hos några kompisar till Anna och Chrille på kvällen. Det ver verkligen en trävlig kväll fylld av sång musik och god mat. Tror att vi var hemma nån gång vid 2 inatt.
Sov rätt så länge imorse och tog det bara lugnt, sen åkte vi in till stan och tog en fika. Jag och Erika hade planerat innan vi for att vi ska ha en spakväll någon dag så vi gick in på Åhléns och köpte en massa produkter. Jag har masserat Erika så nu är det snart min tur, efter maten :) Så himla härligt!

Nu väntar tacos inne i köket, det luktar riktigt gott :) MUMS!
Imorgon bär det av in till Sthlm och sedan vidare på kryssning till Åland. Erika ska samlas kl 15.30 så vi hinner med en hel del shopping i storstan innan dess. I like it a lot!



jag saknar min älskade fästman , så tomt utan världens bästa Jonah!


Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men så fin din blogg har blivit :) Jag märkte det inte föräns nu! Vad härligt att du bloggar igen ;) Hoppas ni får det helmys i Sthlm nu! Hälsa Erika all lycka! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback