Sthlm

Nu har jag lagt in några bilder på Erika sedan semifinalen i Schlagerstjärnan i helgen. Hon var hur duktig som helst. Startfältet vad i år var det tuffaste de någonsin haft och Lingman kunde lova att minsa 13 av de artister som var där skulle bli någon inom musiken i framtiden. Det är riktigt bra av Erika att komma så långt i en sån stor tävling. Helt otroligt! Även om man inte vinner så måste man ha i baktanken att man faktiskt tagit sig väldigt långt och att komma till semifinal är fasen inte dåligt. Erika är en stor talang, så är det bra. Trots att hon inte vann eller så så var det folk som fick upp ögonen för henne när de höre och såg henne på scen. Det kom fram en kvinna till henne efter att hon hade sjungit och sa: "Vilken Främling, dig ska jag komma ihåg" Hon ville även att Erika skulle komma på en casting till "Talang 2007" som kommer att sändas på fredag kvällar i tv 4 nu när let´s dance slutar. Så idag har hon vare i Ö-sund och sjungit och innan den 31 Mars så får hon veta om hon tagit sig vidare i tävligen. Har hon gjort det så kommer kommer vi nog få se henne på tv 4 på fredag kvällarna :D Det vore något det! Erika tyckte själv inte att det gick så bra att sjunga för hon är så grymt förkyld. Hon kunde nästan inte prata efteråt. Det är så hinla typiskt. Vi har tvingat i henne alla möjliga saker för att hon skulle hålla sig frisk tills idag, men inte då. suck! Går det inte vägen denna gång heller så får man bara kämpa vidare. Det gäller bara att inte ge upp utan ge sig tusan på att man ska klara det. Det ska stå skrivet i pannan på en att "JAG ÄR BÄST"


Jag önskar att ni allla fick se henne när hon står på scen för det är något som måste upplevas. Jag vill så gärna förklara men det finns inte ord för det. Än hur underbart duktig jag säger att hon är så räcker inte orden till.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänker ofta på hur GÄRNA jag skulle vilja se Erika.. hört henne har jag ju gjort & vet ju att hon är bäst på att sjunga men skulle gärna vilja se henne in action ;) Kan vi inte få komma förbi nån kväll å se nån inspelning från Sthlm eller så? puss ses snart!

Postat av: Rebecca

Okej :)

2007-03-13 @ 18:21:24
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se
Postat av: Rebecca

Vad vann man förresten? Mer än liksom själva tävlingen..

2007-03-13 @ 18:21:46
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, önskar jag med! Men nästa bebis ska vi ju ha samtidigt ;) Nja, alltså mamma gjorde nått så nu har jag över 800 låtar på den men 9/10 är ju bara skit så jag skulle vilja veta hur man kan välja vilka låtar man ska ha på den osv.. pratade ju med Jonah så han kanske är mer hi-tec än vad vår familj är =P hehe. ska ni hitt på ihelgen då? puss!

2007-03-14 @ 14:17:28
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback