Ensam

Ja, det är vad jag är nu och i flera veckor ,eller kanske till och med månader framöver. Det känns inte alls roligt ska jag be att få tala om.  Jonah har "flyttat " till Lycksele för att utbilda sig till CNC-operatör och kommer bara hem på helgerna. Vi hinner alltså träffas två och en halv dag i veckan, vilket känns jättejobbigt. När man är van att vara tillsammans varje dag och natt så vill man absolut inte vara ifrån varandra. Dessutom är jag så jäkla mörkrädd. Om jag vill får jag jättegärna sova hos mamma och pappa men jag vill försöka att se om jag klarar av att sova själv och det har gått bra nu i två nätter.  Bara jag får ringa och höra Jonahs röst innan jag somnar så går det bra tror jag. Krisar det och jag verkligen inte kan sova så får jag väl åka ner. Tur att det är nära till mamma :) Jag saknar min andra halft och jag har aldrig någonsin längtat så mycket efter helgen.


Jag saknar min älskling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch ja, förstår att det är jobbigt. Vad är egentligen CNC-operatör? Vet ju att Engla är det (Englas Showroom). Hoppas det går bra! Jag kanske kan komma & göra dig sällskap nån kväll? Vi kan titta på en film & mysa :-)

Postat av: Angelica

Usch, förstår verkligen hur det känns.. det är inge kul alls att bli lämnad ensam sådär:( Jag höll på bryta ihop av att behöva va ensam i hela 12 dagar i streck när Per for och jobbade. Jag tycker ärligt jättesynd om dig nu:/ Kram på dig!

2007-10-10 @ 17:22:34
URL: http://gekaeriksson.blogg.se
Postat av: jeanette

Jag undrar precis som emma, vad är en cnc operatör? Du är förresten den enda som tycker att vi ska bo kvar ;) Jag velar fortfarande... som du säger, "radhus" är mysigt.. (vi måste dock betala jättehög säkringsavgift varje kvartal pga vår lägenhet faktiskt räknas som radhus)

2007-10-10 @ 18:02:13
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback