Nya starka tag!

Ja, då var det måndag igen och åter en ny vecka. Har sån fruktansvärd huvudvärk idag som inte vill ge med sig. Har tagit två alvedon som inte gett någon verkan alls.  Jag exploderar snart. Suck!
Helgen har varit lika mysig och underbar som vanligt. Middag och mys hos mamma och pappa på fredag kväll. Sedan på lördag förmiddag så jobbade Jonah och jag passade på att ta mig en rejäl sovmorgon. tihi. När Erika kom hem från shoppandet i stan så åkte vi till Svanabyn och sov där hela tjocka släkten. Det blev så fullt så momma fick sova på golvet i köket :P Jonah var med ut i älgskogen på söndag, men tyvärr så fick dom inte skjuta någonting. Måste nog med ut nån helg jag med, för det är så spännande. Nackdelen är att jag är så himla rädd för björnarna, dom finns det gott om här uppe. Till middag på söndag kväll blev det självklart grillat älgkött och potatisgratäng :) MUMS!

Jag gillar inte riktigt att helgen ska gå så snabbt, och jag gillar inte heller ångesten på måndag morgon när man vaknar och inser att det är en hel vecka tills det är helg igen!

Kommentarer
Postat av: Doris Eriksson

Nja det är väl inte så där jättebra med nån av oss egentligen! Men det får ju knalla på en dag i taget!
Ska iaf iväg till Norge på torsdag för att förhoppningsvis få till en parning med Sitrus, den norska hanen som är vit!!
Håll tummarna!
Kram

Postat av: Angelica

Det är verkligen spännande med älgjakt och helt underbart gott med älgkött:)

2007-09-10 @ 15:45:35
Postat av: Angelica

Nej, det kan man väl inte säga precis. Men mat har det blivit iaf:P

2007-09-10 @ 20:06:33
Postat av: Emma

Ja, hade jag gärna gjort om jag inte varit så hängig. Men nästa vecka! Vem håller i den gympan? Puss

2007-09-11 @ 09:57:57
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback