Grillat och vin!!

Nu sitter jag i Uppsala hos världens bästa (faster) Anna, Chrille och kusiner :) Resan har gått bra, trots ryggvärk och ont i rumpan :P Snart vankas det grillat och vin, det ser jag fram emot :)
Imorgon bitti ska vi upp tidigt för att åker in till Sollentuna.
Erika har soundcheck kl 10. Själva tävlingen börjar 11.30 så då gäller det :)

Schlagerturnén 2008

Söndag 16 mars kl.11.30 Stinsen.
Sanna Nielsen, Linda Bengtzing, Caracola

Sibel, The Poodles, Frida feat.Headlines

Aktuella i Melodifestivalen 2008

Schlagerstjärnan 2008 Riksfinal

Programledare AnnaMia Fast

Kl.11.30 Schlagerstjärnan 2008

Medverkande:

Moa Golster Linköping This Woman

Nicole Touma Skövde I remember love

Ida Dahlby Strömstad Night of passion

Fredrik Edkrantz Söderköping When the Night comes falling

Erika Selin Dorotea Du är allt

......................................................................... Vinnare Tumba

Alice Svensson Gävle Empty room

Elin Saanum Jönköping Kärleken är evig

Nadja Juslin Strömstad Hero

Nikisha Fogo Stockholm I remember love

Sebastian Krantz Jönköping egen låt

Manda Nilsenius Bjärred Med hjärtats egna ord

Mikaela Samuelsson Göteborg I have nothingKl.13.00 Sibel, Frida & Linda Bengtzing

Kl.14.00 Schlager Xtra - tävlingar + Sanna & The Poodles

Kl.15.00 Schlagerstjärnan final

Match 1
1. ...............................................

2. ..............................................

Match 2
3. .............................................

4. .............................................

Caracola framträder & skivsignerar

Kl.15.30 Schlagerstjärnans finalduell

Vinnaren i Schlagerstjärnan 2008 koras !


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag kört igång en ny header tävling :)

http://idamureen.blogg.se/1205670953_ny_utlottning.html#comment

2008-03-16 @ 19:35:00
Postat av: stina

thanks babe! :)

jag är riktigt nöjd faktiskt.. fast jag var lite lur på att klippa ännu kortare ;) men det får nog bli senare isf. hur har det varit i sthlm nudå?

kram!

Postat av: Emma

Miss you baby! Snart måste vi träffas innan jag blir crazzzyy!

Vi åker till Lövnäs under påskhelgen. Ska ni bara vara hemma? Puss o kram!

2008-03-18 @ 15:39:53
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: stina

tack! :)

åh. låter verkligen härligt! och jag håller med dig, jag vill också ha vår nu. jag vill ha sol, ballerinaskor och GRÖNT GRÄS. det ska bli så skönt när det verkligen kommer!

Hur har det gått för Erika då?

kram

2008-03-18 @ 19:24:30
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: Emma

Jag jobbar tyvärr imorgonkväll. :( Men vad gör du på torsdagkväll då? Puss!

2008-03-18 @ 22:17:47
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback