Halloween för hela slanten

Igår morse när jag vaknade låg marken täckt av glittrande snö. Inte mycket men det var vitt iallafall och tillräckligt för att dett skulle se betydligt trevligare ut ute. Det blir så mycket vackrare ute när snön kommer. Faktiskt har det mesta legat kvar nu i två dagar  oxå eftersom att köldgraderna hållit i sig. När vi åkte hem från Tjusjön igår var det 8 grader kallt. Nu kan det få bli vinter tycker jag, ingen menig med att dra ut på en lång, blåsig och kall höst.


I helgen vankas det Halloween-party och jag hoppas på att det blir lika mycket drag på hotellet som det brukar vara denna helg. Middag och lite förfest med brudarna innan utgång och sen är kvällen räddad :) Jag hoppas bara på att jag hinner få min klänning som jag har beställt och att jag kan ha den, för det ska vi minsann inte ta för givet mina vänner :P Jag håller mina tummar och tår för att den ska hinna komma, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Då har jag verkligen ingenting att ha på mig.


Ikväll kommer Linn och Maria igen vilket jag tycker ska bli himla trevligt. Det är tur att vi tycker så mycket om att fika alla tre =) Snart åker de på sitt äventyr till stora Amerika oxå och jag är absolut inte avundsjuk *host*


Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi borde absolut ta en heldag på lördag tycker jag:) Jag tror jag skippar vinet för man får tydligen cancer av det:S Jag kör på DRINKAR och INTE grogg som en del säger. Är det du som har festen?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback