Idag blir lillan 3 veckor

Det känns som att hon funnits här hos oss i all evighet, som om hon alltid varit här. Jag kan inte fatta att hon för 3 veckor sedan fortfarande låg i min mage och sprattlade runt. Min fina lilla flicka, så perfekt på alla sätt och vis! Just nu ligger hon här bredvid mig på golvet och sover tillsammans med sin lilla gris. Jag skulle gissa på att hon snart vaknar för en slurk mat :)


På lördag morgon åker vi hela högen på julmarknad till Sundsvall, sover på hotell och äter gott. Det blir jag, Jonah, Vera, mamma, pappa, Erika, Ann-Cha & Håkan. Jag ser fram emot en riktig myshelg tillsammans.



Kommentarer
Postat av: Sylvia

MMM vet hur de känns. Har själv 4 hjärtan och alla lika stora underverk :) Njut av tiden det går så fort! Ha en fortsatt härlig dag.

2009-12-03 @ 14:06:51
Postat av: Vanja

Så söt hon är Sara! :)

Guuud vad mysigt med en liten bebis, förstår att ni njuter! Kram

Postat av: Eva

Gud vad mysigt med en sån där liten<3 ta vara på tiden nu.. för om några månader är hon inte så liten längre.. På något vis går tiden helt plötsligt superfort;) Adrian vart 7 månader här om dagen.. Hur gick det till liksom? haha

2009-12-03 @ 18:40:53
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Oh vilken söt liten tös ni har.Kram

2009-12-03 @ 19:18:27
Postat av: Kia

Åh, så mysigt de ser ut! Tiden går så fort. Tyckte nyss att Elina var så liten. Men så insåg jag idag att hon snart fyller 2 år! Mammas bebis? vart tog de 2 åren vägen???

Vi ska komma förbi vi med och gratta. Men de sista veckorna har de varit olika sjukdomar som härjat här hemma. Å de vill vi inte ta med oss! ;)

Elina vet iallafall att de finns en bebis mitt i mot. Varje gång vi ska sätta oss i bilen pekar hon över gatan och säger: Bebis!!!!

Hihi!

Sköt om er och ha en mysig helg!

2009-12-03 @ 21:47:08
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

så himla underbart! oj oj oj, så fin hon är!! :)

2009-12-03 @ 22:09:09
URL: http://emmappelqvist.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag avvaktar nog med besöket tills vidare. Härjar magsjuka på förskolan och jag vill inte lyckas dra med mig något sånt:P

2009-12-04 @ 10:13:47
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kul att se alla bilder. Men var ær bilderna på mamman och bebisen?

2009-12-06 @ 02:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback