Det är måndag och jag är trött

Jag hade riktigt roligt med mina vänner i lördags, kanske lite för kul:) Ungefär vid 7-tiden igår kväll började jag känna mig som en människa igen. Då hade Jonah kommit hem oxå så då var jag glad. Vi myste ner oss i soffan med skruvar och choklad som jonah hade köpt med sig hem. Vid 8 somnade jag i hans knä, snacka om att jag var trött :) Det var en riktigt lyckad lördagskväll iallafall. Midnight Express som spelade var för övrigt hur bra som helst oxå.

Ikväll blir det nog ingen träning. Dels så orkar jag inte och sen skulle jag behöva både tvätta och plocka undan lite hemma. Jag gillar absolut inte när det ser stökigt ut. Bakat skulle jag ha gjort oxå så då blir Jonah glad :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det är klart att du får fortsätta läsa om jag sätter lösen på bloggen. Mmmm, visst är han söt lilleman?? Men jag vet ju inte va stackarn ska heta. Jag tycker inte han ser ut som en Harry (Mikael har bestämt att han ska heta det) Jag tycker bättre om Tim, Malte eller Emil. Men det tycker inte M. Suck!!! Bebisar är enormt smittsamt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback