Mina fina röda gardiner

Aerobicen ikväll gick superbra. Lite mör i kroppen blev man men det känns ändå så himla skönt. Jag känner mig dock jäkligt trött ikväll så jag tror att jag ska hämta täcket och krypa ner med Jonah i soffan. Det är så jäkla skönt att få somna  soffan ibland :) Jag känner att jag behöver ett härligt avslut på den här dagen. Den började nämligen inte så bra med tanke på att jag försov mig i 30 min och fick stressa som en tok ner till mamma.

Imorgon ska Erika sjunga 2 låtar på torget på invigningen av Doroteadagarna kl 19.00
Det kommer även att bjudas på glögg + att det kommer att skickas upp gasballonger om vädret tillåter, så vi håller tummarna för att moderjord står på vår sida. Jag tror att det kommer bli en helmysig kväll på torget :)


En del av mitt vardagsrumsfönster





 


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Kan ni inte filma när hon sjunger? :)

Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: okej :) oj, -20 låter riktigt kallt =P

2009-02-06 @ 08:01:33
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback