4 dagar

Jag vill börja med att tacka alla underbara människor som röstade på Erika igår. Det kanske inte var hennes bästa framträdande i Idol och alla toner kanske inte riktigt satt där de skulle, men hon var i mina ögon strålande. Både otroligt vacker och självsäker och för mig gick det rakt in i hjärtat.
Så tack än en gång till alla som röstade henne vidare i tävlingen.






Och från det ena till det andra så går jag tyvärr fortfarande hemma och lunkar på. Inga känningar alls just nu förutom lite molvärk som vanligt, så jag går bara och väntar på att de ska bli kraftigare och regelbundna. Sammandragningar har jag gott om oxå men inte verkar bebisen vilja komma för det. Det känns iallafall att kroppen börjar göra sig förberedd och det är ju positivt. Då vet vi att vi är påväg åt rätt håll iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Å så synd att det kom ett inlägg tillslut... ;-9 Hade varit roligare om ni hade fått åka in på BB och kommit närmare slutet.

Jag tyckte att Erika vad jätte bra igår också! Blev så arg när hela juryn trodde att hon var en av dem som hängde löst, känns som att de har gett upp sitt hopp på Erika... Suck. Men lika fort vände det när Peter fick ta ton och Erika fick den första platsen "tillbaka" i tävlingen! Oj så glad jag blev, kan bara gissa på hur Erika kände sig då! ;-) Det är tur hon har alla Vi som röstar på henne!!! :-) (Juryn verkar det inte gå att lita på iaf, fniss.)

Kämpa vidare Sara, inte länge kvar nu... Snaaart kommer det nog att titta ut en liten krabat! :-)

Sköt om dig!

Kram kram

2009-10-24 @ 17:07:47
Postat av: Doris

Du vet jag har sagt att du får din bebis imorgon den 25/10!! Ja jag röstade på Erika igår med tyckte hon var duktig! Men det bästa framträdandet hon gjort var förra helgen, tycker jag! Men det hon gjorde i går var betydligt bättre än det som var förrförra gången, den gången hade hon tur att hon fick gå vidare! Håller mina tummar nu för att du ska få din bebis imorgon!!

Kramiz!

Postat av: L M

Jag tänkte våga mig på en liten gissning:



Vikt 5310 gram

Längd 54 cm

Dag: 30/10

Kl: 01.11

2009-10-24 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback