6 dagar

Fy vad dagarna är långa nu på slutet. Man bara väntar och väntar hela tiden på att något ska hända. Inatt trodde jag nästan att det var dax ett tag, men jag lyckades somna om och det visade sig senare att det var falskt alarm. suck! Det känns så skönt att helgen närmar sig så att jag får ha Jonah hemma med mig på dagarna. Det är så mycket roligare då och dagarna går snabbare. Nu lunkar jag mest bara på fram och tillbaka hela tiden utan att det händer nåt roligt :) Fredag imorgon innebär ju även en ny fredagsfinal i Idol. Det är rocktema denna vecka och Erika kommer att köra en rockballad för att varriera sig lite. Det blir "here without you" med 3 Doors Down. Jag tror att det kommer bli toppenbra!


Vecka 40 (39+0)


Kommentarer
Postat av: Linda

Du få nog åka på BB i morgon......du få väl be om en tv på rummet:-)

Lycka till!

2009-10-22 @ 18:12:15
Postat av: Emilié Gahlin

Lördag natt kommer den tror jag :) Lycka till, till er alla tre.

2009-10-22 @ 19:45:41
Postat av: Britt-Marie

Roligt att du har nedräkning,så då du inte skriver nåt så har du åkt iväg,men inte förrän idol varit i morgon kväll eller hur.Kram

2009-10-22 @ 20:34:39
Postat av: Vanja

Blir säkert i helgen :) lycka till!!

2009-10-23 @ 07:12:11
Postat av: mamma

vilken rolig bild :)

nu är ni nära målsnöret...... snart, snart :)

2009-10-23 @ 08:42:56
Postat av: faster

mamma??? nu blandade jag nog ihop det hela lite, hahaha..... föregående inlägg är skrivet av faster och inget annat:)

2009-10-23 @ 08:44:22
Postat av: sara

♥ Spännande! Många tror att bebisen kommer i helgen :) Det hoppas jag oxå på. Efter Idol ikväll är den mer än välkommen :) Jag kan bara inte missa Erika. hehe!



♥ Faster Anna

Det känns skönt att du har sånna moderskänslor för mig ;) haha



Postat av: Karrå

& jag tycker att det är jobbigt för mig att ta på mig skorna ;P... Hoppas för er skull att den lill* kommer ut i helgen =) Nu är vi ju bara tre kvar för i år sa aina idag =)

2009-10-23 @ 14:35:31
Postat av: Eva

Och vi körde förbi rågvägen idag och jag suckade högt och sa till Markus: nähä.. Sara verkar vara hemma idag också.. haha..

Spännande och se om du kommer med en flicka eller en pojke:) Jag röstar för flicka, för annars får pojkarna det svårt:) kramen

2009-10-23 @ 14:42:32
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: sara

♥ Karrå

Ja, jag hoppas oxå att den kommer i helgen, det hade varit otroligt härligt faktiskt :)Den är mer än välkommen nu. Ja,jag var oxå hos Aina idag och då berättade hon att vi bara var tre kvar nu. spännande! :)



♥ Eva

Haha, ja jag blir nog hemma för evigt känns det som. Men jag hoppas på att den vill komma i helgen :) Ja, det är ju brist på flickor i år så jag ska göra mitt bästa :)

2009-10-23 @ 15:40:53
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback