Det närmar sig!

Idag är det exakt 2 veckor kvar till BF och vi håller på att längta ihjäl oss här hemma. Allt är klart nu och vi bara väntar och väntar på att det ska komma en liten bebis till oss snart. Det kan ju verkligen ske vilken dag som helst nu och det är så himla spännande. Jag har mer förvärkar nu än tidigare och ständiga sammandragningar där magen blir som en kanonkula nära att explodera :) Magen har även fått en helt annan form och har börjat sjunka rejält så kanske, med lite tur, så kommer det en bebis snart :) Jag tycker att det har gått relativt fort den tid som jag har gått hemma sjukskriven, men jag kan meddela er att nu är dagarna OÄNDLIGA och jag vill bara att förlossningen ska sätta igång. Jag är så jäkla nyfiken på vem jag burit på i snart nio månader, men jag är övertygad om att vi kommer att komma bra överrens :) Kan du inte bara komma nu vår älskade lilla trollunge!?!


Kommentarer
Postat av: annakarin

haha ja kan tänka mig att det är en evig väntan! men den som väntar på nå gott! (; Ska bli så roligt att se bäsan när den bestämmer sig för att titta ut, jag tror den kommer ha massor med brunt hår när han/hon kommer ut (; sköt om er! kram

Postat av: Caroline

Ja nu är det verkligen nära för er Sara!!! Spännande. :-P Hoppas det inte blir alltför jobbigt och att du får må bra den sista tiden nu! Jag måste ju be Rikard hålla kontakt med Cattis varje dag så jag får veta när ni åker in på BB. ;-)

Håller tummarna att ni får åka in snart, förstår hur du känner det nu.

Sköt om er!

Kramen

2009-10-14 @ 18:31:29
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Galet spännande! :)

2009-10-14 @ 23:37:44
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Anna Westman

Spänningen stiger.......

2009-10-15 @ 16:34:50
Postat av: Gina

Hejsan måste bara säga att jag är avundsjuk....du har något att se fram emot som är det underbaraste man kan vara med om...hoppas inte din har lika brått ut som min bara, hann inte riktigt med =) passar på att gissa lite åxå för att starta en sak här, kanske är fler som hänger på =)



Kön : Kille

Datum 3/11

tid: 21:50

vikt: 4250 gr

läng: 51 cm

huvud: 36 cm



Massa lycka till från oss och så får vi se hur mina gissningar gick hem =)

2009-10-15 @ 16:57:56
Postat av: Emma

Jag hänger på, vad kul (:



Kön: Snopp (;

Datum: 2/11

Tid: På dagen.

Vikt: 4480 g

Längd: 52 cm

Huvud: Ingen aning (:



Spännande nuuuuuuuu (:

2009-10-15 @ 17:43:07
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Anna Westman

Ok... här kommer mitt tips :)



Kön: flicka

Datum: 1/11

Tid: 03:05

Vikt: 4400 g

Längd: 54 cm

Huvud:36 cm



spännande!!!!!!

kram kram

2009-10-15 @ 22:34:57
Postat av: Ann-Christine Wiklund

Hej!

Jag tror du får en liten tös den 20 oktober om du nu har förvärkar och magen är alldelens hård i mellan åt. Lycka till med den lilla han/hon. Du kan gå in och titta på mina barnbarn på trillingmamman.blogg.se där finns mina mysbarnbarn.

2009-10-16 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback